Katarska TV kuća Al Jazeera ima problema u Kini…

Naime, kako javljaju tamošnji mediji, službeni Peking u ponedjeljak je zabranio rad kineskom ogranku katarske satelitske mreže Al Jazeera. Melissa Chan, dopisnica iz Kine, je morala napustiti Peking u ponedjeljak navečer, nakon što je Vlada odbila rutinski zahtjev za izdavanje novih akreditacija. Vlada je zabranila i postavljanje novog dopisnika na njeno mjesto.

Chan je odbila dati izjavu o odlasku, a Vladini motivi nisu sasvim jasni. U medijskim kuloarima kruže priče da je kinesko političko vodstvo razljutio dokumentarni film na engleskom jeziku o kineskoj reedukaciji osoba u radnim kampovima koji je Al Jazeera snimila van granica Kine.

U radnim kampovima disidenti često služe svoju kaznu, a u dokumentarnom filmu su ti kampovi označeni kao oblik robovlasništva gdje milijuni zatvorenika stvaraju  proizvode koje širom svijeta prodaju velike kompanije.

U izjavi Kluba stranih dopisnika u Kini je rečeno da Chan nije imala direktnu ulogu u stvaranju dokumentarnog filma koji je naljutio Kineze i da Vlada nije dala jasan razlog zbog čega su odbili da joj obnove vizu, piše New York Times. Dužnosnici Al Jazeere su izrazili žaljenje zbog zatvaranja ogranka u Kini i rekli su kako su i ranije spriječavani u proširivanju svog poslovanja u toj azijskoj zemlji.

Možda će Vas zanimati:

Autor

Komentiraj

Vaša email adresa neće biti javno objavljena!